-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/01/16 - 09:01
  • 788
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روزنامه‌نگار اسپانیایی تأکید کرد:

ضرورت روایتگری صحیح از ایران در برخورد با رسانه‌های معاند

خوسوکاردناگومز در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا گفت: در شرایط پیش رو باید موفقیت‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران را هر چه بیشتر روایت کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خوسوکاردناگومز، روزنامه نگار و مجری شبکه هفت صدا و سیمای اسپانیا ضمن حضور در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا با محمدمهدی احمدی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کرد.

خوسوکاردناگومز با اشاره به تأثیرگذاری فعالیت‌های فرهنگی و هنری رایزنی فرهنگی ایران در اسپانیا گفت: علیرغم اینکه تاکنون به ایران سفر نکرده‌ام، اما به دلیل ماهیت شغلی خود که رسانه‌ای و مطبوعاتی است، اخبار کشور ایران را رصد می‌کنم.

این روزنامه نگار اسپانیایی افزود: به دلیل مخالفت جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی، دشمنان ایران در عرصه رسانه‌های بین‌المللی برای افکار عمومی شبهاتی ایجاد می‌کنند و سعی دارند چهره مخوف و منفی از ایران معرفی کنند.

وی ادامه داد: بنده سعی کردم در نشست‌های رسانه‌ای یا در سفرهایی که به کشورهای خارجی به عنوان خبرنگار دعوت می‌شوم از موفقیت‌ها و دستاوردهای ایران صحبت کنم و همچنین با انعکاس مصاحبه سفیر و رایزن فرهنگی ایران، اذهان عمومی تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار نگیرد.

خوسوکاردناگومز بیان کرد: امیدوارم با کمک رایزنی فرهنگی ایران بتوان با دستاوردهای علمی، فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران بیشتر آشنا شوم که امکان دفاع منطقی از ایران را داشته باشم.

احمدی، رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به دلیل مواضع ضد استکباری و ضد ستمی که دارد، همیشه مورد غضب آمریکا و عواملش بوده است لذا سعی می‌کند با القای شبهات، فضای جوامع بین‌المللی را نسبت به ایران منفی جلوه دهند و از اینکه افرادی مثل جنابعالی با رصد کردن اخبار ایران به واقعیات آشنا می‌شوید و سعی می‌کنید بر اساس رسالت رسانه‌ای خود مردم را آگاه کنید، قابل تقدیر است.

وی در ادامه، ترجمه کتاب «هرگز نمی‌ترسم» شهید سلیمانی و کتاب ادبی «قابوس نامه» که به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در اسپانیا ترجمه شده است را به این فعال رسانه‌ای اهدا کرد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved