-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1402/11/24 - 10:53
  • 398
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی «ابعاد فرهنگی دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران» در لبنان

به مناسبت چهل و پنچمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «ابعاد فرهنگی دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران» با حضور اساتید و دانشجویان دانشگاه معارف لبنان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در ایام پر افتخار و پر شور یادبود سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دانشگاه معارف لبنان نشست فکری با عنوان «ابعاد فرهنگی دلایل پیروزی انقلاب اسلامی در ایران» را با حضور سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی ایران و طلال عتریسی، استاد علوم اجتماعی و مدیر مرکز گفت‌وگوهای علوم انسانی و دینی این دانشگاه برگزار کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان در سخنان خود به بیان و بررسی مفاهیم، دیدگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی پرداخت و نگاه جامع رهبر معظم انقلاب در این عرصه فرهنگی را معرفی کرد.

وی تعریف معظم له را در عرصه‌های مختلف فرهنگی و چگونگی فعالیت در زمینه‌های مختلف و در شرایط گوناگون را تشریح و تبیین کرد.

طلال عتریسی، استاد دانشگاه معارف لبنان انقلاب اسلامی نیز در سخنانی، انقلاب را از جوانب مختلف بررسی کرده و به بیان هویت اصلی آن پرداخت.

پس از آن، دانشجویان به گفت‌وگو و طرح سؤالات خود در خصوص دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در رابطه با ماهیت و اصول انقلاب اسلامی پرداختند.

شایان ذکر است، رایزن فرهنگی کشورمان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در دبیرستان امام مهدی(عج) در منطقه الکفاءات بیروت برگزار شد، شرکت کرد و با عنوان اقتدار و تبیین. سخنرانی داشت.

انتهای پیام/

. .

. .

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved