-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/02/11 - 11:42
  • 683
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

انقلاب اسلامی خاستگاه اندیشه‌های انسان‌ساز است

معاون اجرایی ارتش انقلاب اسلامی را خاستگاه اندیشه‌ها و مکتب‌های فکری انسان‌ساز دانست و گفت: عزت و سربلندی این سرزمین مرهون خون صدها هزار سرباز ایرانی معتقد و متعهد است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به نفل از مهر، امیر محمد محمودی معاون اجرایی اظهار داشت: امروز به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی و هدایت‌ها و تأکیدات حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، از خدمت سربازی به‌عنوان یک خدمت مقدس و نوعی فداکاری برای کشور عزیزمان یاد می‌شود.

وی ادامه داد: خدمت سربازی به‌عنوان یکی از ارکان دفاعی کشور برای حفظ و صیانت نظام دینی و انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و این افتخار علاوه بر وظیفه، به مثابه عبادت به شمار می‌رود.

معاون اجرایی ارتش گفت: در دیدگاه فرمانده معظم کل قوا خدمت سربازی خدمت واقعاً مقدسی است که در جنگ و صلح در بخش اول نیازهای ملت و کشور قرار دارد که همه خانواده‌ها و آحاد جوانان باید اهمیت آن را درک کنند و با شوق و علاقه به سوی آن بشتابند.

امیر محمودی با بیان اینکه دلاورمردی‌ها و ایثارگری‌های دفاع مقدس به همت و غیرت سربازان وطن وابسته بود، افزود: در دوران دفاع مقدس، سربازان مخلصانه قدم در وادی دفاع و حراست از این مرز و بوم گذاشتند و در کنار دیگر رزمندگان با ایستادگی و مقاومت، صحنه‌های زیبای دلیرمردی را به نمایش گذاشتند و حماسه‌های جاوید آفریدند.

وی اضافه کرد: سربازان و رزمندگان اسلام بزرگمردانی بودند که در دفاع مقدس به فرمان رهبرشان لبیک گفتند، کمر همت بستند و به مقابله با دشمن زبون رفتند.

معاون اجرایی ارتش عنوان کرد: آزمون هشت ساله دفاع مقدس در تاریخ این کشور، سند افتخار دلیری و ایثارگری سربازان اسلام است که در صفحات تاریخ ایران اسلامی، جاودانه و ماندگار است.

امیر محمودی گفت: امروزه اگر نام ایران، عزیز و جایگاهش بلند و رفیع است و اگر افتخارات و پیشرفت‌های آن، چشم‌ها را خیره و دل‌های جهانیان را مسحور کرده است از این جهت است که برای حفظ عزت و سربلندی این سرزمین خون صدها هزار سرباز ایرانی معتقد و متعهد بر این خاک پاک ریخته شده است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی خاستگاه اندیشه‌ها و مکتب‌های فکری انسان‌ساز و گرانقدر است و امروز این مکتب پرورش‌دهنده خدمت‌رسانان به دین مبین اسلام در سرتاسر جهان است.

معاون اجرایی ارتش خاطرنشان کرد: امروز سربازان عزیز از مقام و منزلت و جایگاه اجتماعی خاصی برخوردارند و تأکید بر این است که محیط‌های سربازی، محیطی سرشار از معنویت باشد.

انتهای پیام/

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved