-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1401/11/26 - 09:56
  • 993
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رایزن فرهنگی کشورمان در بیشکک خبر داد:

انتشار مقالات 44 سالگی انقلاب در شماره جدید ماهنامه «میراث» قرقیزستان

ابوذر طوقانی از انتشار مقالات برتر مسابقه «جمهوری اسلامی ایران در قرن 21، دستاوردها در حوزه سیاست، اقتصاد و فرهنگ» در شماره جدید ماهنامه «میراث» قرقیزستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان با همکاری مرکز ایرانشناسی خیام دانشگاه قرقیزی روسی اسلاوی بیشکک، مسابقه مقاله‌نویسی با موضوع «جمهوری اسلامی ایران در قرن 21، دستاوردها در حوزه سیاست، اقتصاد و فرهنگ» در دانشگاه اسلاوی برگزار کرد.

در این مسابقه که از حدود یک ماه پیش اطلاع رسانی شده بود، 26 تن از دانشجویان سال اول دانشگاه اسلاوی بیشکک با ارائه مقاله شرکت کرده بودند.

پس از دریافت و داوری مقالات توسط 4 استاد دانشگاه اسلاوی و یک نفر از طرف رایزنی فرهنگی کشورمان، طی مراسمی علاوه بر اهدای جوایز آثار برتر از کلیه شرکت کنندگان در این مسابقه تقدیر به عمل آمد.

ابوذر طوقانی، رایزن فرهنگی کشورمان در بیشکک - قرقیزستان ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران و بیان بخشی از دستاوردهای علمی و فناوری انقلاب اسلامی ایران در طول عمر چهل و چهار ساله خود، برگزاری چنین مسابقاتی را در آشنایی دانشجویان با ایران و جایگاه آن در دنیای معاصر و پیشرفت‌های مؤثر دانست.

وی خاطرنشان کرد: سه مقاله برتر پس از ویراستاری در شماره‌ جدید ماهنامه جامعه و فرهنگ ایران «میراث» که به زبان روسی و قرقیزی منتشر می‌شود، چاپ خواهد شد.

انتهای پیام/

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved