-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1400/10/08 - 13:39
  • 946
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
حجت‌الاسلام ایمانی‌پور تأکید کرد:

استفاده از نیروهای جوان مؤمن، انقلابی و خوش فکر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دیدار با کارکنان نمایندگی این سازمان در شهر قم بر لزوم جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای مؤمن، انقلابی و خوش فکر تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عصر روز یکشنبه پنجم دی‌ماه در ادامه برنامه سفر خود به شهر مقدس قم، ضمن بازدید از نمایندگی این سازمان در قم با رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار کرد.

عباس عزیزی، رئیس نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر قم در سخنانی، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های این نمایندگی اظهار کرد: اعزام مبلغین به خارج از کشور و پیگیری از چگونگی این روند از مهمترین و وسیعترین بخش‌های فعالیت در این نمایندگی است.

وی با اشاره به افزایش اعزام مبلغین در ماه‌های محرم، صفر و رمضان به خارج از کشور افزود: با توجه به نوع فعالیت‌های موجود نیاز به نیروی انسانی متخصص و افزایش بودجه این نمایندگی می‌تواند راهگشا و تسهیل کننده فعالیت‌های این نمایندگی باشد.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ضمن تشکر از فعالیت‌های کارکنان نمایندگی سازمان در شهر قم مطرح کرد: طرح تحول در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به صورت ملی، فراملی و سازمانی اجرا، نظارت و راهبردی خواهد شد.

وی افزود: از تمام نیروهای جوان و متخصص در زمینه پیشبرد اهداف عالی سازمان بهره برداری خواهیم کرد تا بتوانیم چهره جدیدی از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در عرصه داخلی و بین‌الملل به نمایش بگذاریم.

ضرورت هم افزایی با مراکز حوزوی و دینی

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: از انجایی که بخش عمده اعزام مبلغین در نمایندگی سازمان در قم انجام می‌شود باید از ظرفیت‌های اعزام مبلغ در قم می‌توان به صورت گسترده استفاده کنیم. همچنین، نمایندگی سازمان در قم باید ارتباط بیشتری با مراکز حوزوی و دینی برقرار کند و اطلاع رسانی فعالیت‌های فرهنگی نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور را به صورت رصدی، گزارش و مستمر انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: هماهنگی و ارتباطات تمام بخش‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی توسط این نمایندگی انجام می‌شود و نقش این نمایندگی در ارتباط با وظایف مهمی که بر دوش دارد آن را با نقش نمایندگی سازمان در مشهد مقدس متمایز می‌کند. طبیعتاً اجرای وظایف در این دو نمایندگی متفاوت و مکانیسم متفاوت خودش را دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر جوان‌گرایی و استفاده از نیروهای مؤمن، انقلابی و خوش فکر در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد: از تمام ظرفیت‌های منابع انسانی و سخت افزاری برای تقویت نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قم استفاده خواهیم کرد.

در این نشست، علی‌اکبر ضیایی، سرپرست معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی، ابوالحسن خلج‌منفرد، سرپرست معاونت توسعه روابط فرهنگی بین‌المللی، اصغر فارسی، معاونت توسعه مدیریت و منابع، مجتبی نوروزی، سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و مدیریت عملکرد و زارع بی‌عیب  ، رئیس مرکز بین‌المللی تبلیغ حضور داشتند.

گفتنی است؛ دیدار با شماری از مراجع تقلید و علما از برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به شهر مقدس قم بود.

انتهای پیام/ص

. .

. .

تصاویر

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved