-->
logo
logo
دیپلماسی فرهنگیِ ترازِ چهل واره ی دوم انقلاب اسلامی
  • 1403/07/05 - 13:05
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان دومین دوره جایزه جهانی شهید صدر منتشر شد

در آیین پایانی نخستین دوره جایزه جهانی شهید صدر، از فراخوان دومین دوره این رویداد، رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این جایزه با هدف تقدیر از نظریات و اندیشه‌های علوم انسانی - اسلامی شایسته ارائه جهانی و به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برگزار می‌شود.

رشته‌های دانشی که این فراخوان را شامل می‌شود، عبارتند از: فقه و اصول حقوق، تفسیر و علوم قرآن و حدیث، سیره و تاریخ و تمدن اسلامی، فلسفه، کلام، عرفان و دین پژوهی، مطالعات اسلامی خانواده و جنسیت، تعلیم و تربیت، اخلاق و روانشناسی اسلامی، علوم سیاسی اسلامی و علوم اجتماعی اسلامی، مدیریت و حکمرانی اسلامی و اقتصاد اسلامی.

جوایز دوره دوم جایزه جهانی شهید صدر نیز سکه بهار آزادی، به همراه تندیس، کمیته هزینه سفر جهت ارائه نظریه در یک مرکز علمی خارج از کشور و همچنین کمک به ترجمه مقاله یا کتاب مرتبط با نظریه، در نظر گرفته شده است.

نخستین دوره جایزه جهانی شهید صدر به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و با هدف حمایت از نظریه پردازی در حوزه علوم انسانی - اسلامی در سطح جهانی، 5 مهرماه در شهر قم به کار خود پایان داد.

معرفی برگزیدگان، رونمایی از دو کتاب «جایزه جهانی شهید صدر؛ اهداف، رویکردها، ضرورت‌ها و امتیازات» و «آثار برگزیده نخستین دوره جایزه جهانی شهید صدر» که شامل نظریه‌ها و اندیشه‌های علوم انسانی اسلامی شایسته ارائه جهانی است، رونمایی شد. فراخوان دومین دوره این رویداد نیز منتشر شد.

 

. .

. .

نظر خود را بنویسید.

Copyright © 2022 icro.ir , All rights reserved